دانلود نرم افزار پخش DVD و انواع فیلم - PowerDVD v12

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

حدود 9 سال پیش که فیلم های DVD به تازگی وارد بازار شده بود، یک نرم افزار بود که اسم خود را به عنوان قوی ترین نرم افزار پخش فیلم DVD جا انداخت. نرم افزار PowerDVD !

 

امروز اگرچه تقریبا تمام نرم افزارهای پخش فیلم توانایی اجرای فیلم های DVD را دارند، اما هنوز هم نرم افزار PowerDVD یکی از بهترین و معروف ترین نرم افزار های پخش فیلم DVD است. دلیل موفقیت PowerDVD این است که خودش را با نیاز های روز کاربران انطباق داده است.

 

جدیدترین نسخه از نرم افزار Power DVD ، یعنی PowerDVD 12 علاوه بر امکانات زیادی که برای کار با فیلم های DVD دارد، دارای محیطی جذاب و مدرن است که سلیقه کاربران امروز را تامین می کند. نرم افزار PowerDVD قادر است صدای فیلم ها را با کیفیت دالبی دیجیتال پخش کند و صدایی 3 بعدی با پشتیبانی از حداکثر 12 اسپیکر را ایجاد می نماید. این نرم افزار از فیلم های Full HD نیز پشتیبانی می کند و می تواند دقیق ترین جزئیات فیلم ها را به تصویر بکشد.

شاید بتوان گفت تنها اشکال نرم افزار PowerDVD ، استفاده بالای آن از منابع سیستم (مثل پردازنده و حافظه رم) است. که آن هم به دلیل پردازش های گرافیکی سنگین این نرم افزار می باشد. در مجموع نرم افزار PowerDVD برای کاربرانی مناسب است که کامپیوتر تقریبا قدرتمندی داشته باشند. کمتر نرم افزار پخش فیلمی را می توان پیدا کرد که بیش از 20 مگابایت حجم داشته باشد. در حالی که حجم نرم افزار PowerDVD 12 بیش از 100 مگابایت است. و این به دلیل امکانات فراوانی است که در آن گنجانده شده است.

 

نسخه جدید PowerDVD ، از دیسک های HD-DVD و همچنین Blu-Ray پشتیبانی می کند. ضمنا امکان هماهنگ کردن زیر نویس فیلم ها را نیز دارد (برای فیلم هایی که زیر نویس آنها با تصویر هماهنگ نیست) . همچنین از انواع نمایشگر های عادی و گسترده (Wide) پشتیبانی می کند.

 

نرم افزار PowerDVD 12 را می توانید به صورت رایگان از سرزمین دانلود دریافت نمایید :

 

 

 

دانلود با حجم 101 مگابایت



دانلود نرم افزار پخش کننده تمام فرمت های صوتی و تصویری - VLC Media Player 2.1.0

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

 

جدیدترین نسخه از این نرم افزار پخش کننده صوتی و تصویری، یعنی VLC Media Player 2.1.0 منتشر شد.

 

به دنبال یک نرم افزار سبک و همه کاره برای پخش فیلم در کامپیوتر خود هستید ؟ VLC Media Player را از دست ندهید !
نرم افزار VLC Media Player همانطور که از اسمش پیداست، پخش کننده فایل های مالتی مدیا است. انواع فرمت های صوتی، تصویری، عکس، فیلم، فلش و ... خلاصه فرمتی نیست که VLC آن را پخش نکند. اما نرم افزار مدیا پلیر VLC بیشتر شهرت و محبوبیت خود را به خاطر توانایی پخش فایل های ویدیویی (فیلم) به دست آورده است.

با نصب نرم افزار VLC Media Player شما از نصب هر نرم افزار پخش فیلم دیگری بی نیاز می شوید. این نرم افزار توانایی پخش تمام فرمت های فیلم را دارد. از ویژگی های مهم این نرم افزار، حداقل استفاده از منابع سیستم می باشد. یعنی بر خلاف بسیاری از پلیر ها، VLC حافظه بسیار کمی اشغال می کند. حتی اگر در حال پخش فایل های پرحجم (مثل DVD ها) باشید هم نرم افزار VLC Media Player حداکثر 5 مگابایت از حافظه Ram کامپیوتر شما را اشغال خواهد کرد.

 

برخی از قابلیت های نسخه جدید نرم افزار VLC Media Player عبارتند از:

- ارائه کیفیت بالاتر در فیلم های Full HD 1080

- توانایی اجرای فرمت های ضبط شده با گیرنده های دیجیتالی

- سازگاری با ویندوز 8

 

 

جدیدترین نسخه از این نرم افزار پخش کننده صوتی و تصویری، یعنی VLC Media Player 2.1.0 دیروز منتشر شده و اکنون میتوانید آن را به صورت رایگان از سرزمین دانلود دریافت کنید:

 

دانلود نسخه 32 بیتی - با حجم 22.1 مگابایت

دانلود نسخه 64 بیتی - با حجم 23.5 مگابایت

 

 


 
 

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید.

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.

   

 
 

 



مجموعه نرم افزاری کمکی برای ویندوز 7 با امکانات جدید - Windows Live Essentials v15.4

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

 

یکی از ایراداتی که کاربران پس از ارائه ویندوز 7 به مایکروسافت گرفتند، حذف نرم افزارهایی نظیر Movie Maker از ویندوز بود که برای بسیاری مشکلاتی را پدید آورد. چرا که بسیاری از کاربران با همین نرم افزارهای ساده هم کارهای زیادی را انجام می دادند.

 

به همین دلیل مایکروسافت با ارائه بسته ی نرم افزاری به نام Windows Live Essentials سعی کرد تا علاوه بر ارائه یک پکیج نرم افزاری، نرم افزارهای دلخواه کاربران را هم با این بسته نرم افزار ارائه کند. محصولی که شامل چندین نرم افزار مختلف است و هر کدام می توانند به عنوان نرم افزاری مجزا ارائه شوند. اما همین بسته نرم افزاری هم تا به حال طرفداران زیادی داشته است.

محتویات این بسته عبارتند از:
Windows Live Messenger : مسنجر معروف مایکروسافت که کاربران مطمئناً با آن آشنایی دارند، پیام رسانی که با ایمیل های مختلف مایکروسافت هماهنگی داشته و در محیط بسیار پویا و جذاب قادر است تا با پیام رسان هایی نظیر یاهو مسنجر هم ارتباط برقرار کند. اشتراک گذاری تصاویر، فیلم ها و فایل ها و ارتباط از طریق صوت و تصویر و همچنین ارسال متنی از مهم ترین و اصلی ترین خصوصیات نسخه جدید مسنجر مایکروسافت محسوب می شوند. کیفیت بالا در ارسال و دریافت تصاویر در ارتباطات تصویری جزو جدیدترین خصوصیات این نرم افزار محسوب می شوند. شکلک های جدید در نسخه جدید، سازگاری بهتر با ویندوز محبوب 7، امکان ارتباط با شبکه های اجتماعی و به طور کلی 15 امکان جدید در این نرم افزار دیده می شوند.
Windows Live Photo Gallery : نام دومین نرم افزار اصلی است که در Windows Live Essentials به چشم می خورد. این نرم افزار هرچند در ویندوز 7 نمونه ای از آن وجود دارد اما به دلیل به روز رسانی جدید، بسیار جذاب تر از قبل شده و به طور کامل منو ها و گزینه ها تغییر کرده و از آن حالت ساده و ابتدایی خارج شده اند. به اشتراک گذاری آنلاین تصاویر و ویدئو ها، واسط کاربری بسیار جذاب و شکیل نسبت به قبل، تشخیص چهره در تصاویر، امکان مدیریت کامل تر تصاویر، ترکیب تصاویر، وجود ده ها افکت جذاب و زیبا برای استفاده در تصاویر، ساخت تصاویر Panorama و موارد بسیار دیگر اشاره کرد.
Windows Live Movie Maker : این نرم افزار هم که جای بحث ندارد چرا که تا ویندوز XP یک نسخه از آن به صورت پیش فرض در ویندوز وجود داشته است و البته با همین نرم افزار ساده هم کاربران کارهای زیادی انجام داده اند. نسخه 2011 با امکاناتی جدید و کامل تر ارائه شده تا کاربران بتوانند همان کارها را به صورت حرفه ای تر دنبال کنند. ساخت فیلم از تصاویر و چسباندن موزیک ها، عکس ها و کلیپ ها برای ساختن یک ویدئو زیبا همان کار اصلی است که Movie Maker انجامش می دهد. به اشتراک گذاری آنلاین، سازگار با دیگر محصولات مایکروسافت، ساده تر شدن کار با نرم افزار، وجود افکت های مختلف، امکان ذخیره سازی با نهایت کیفیت، ضبط فیلم ها از انواع دوربین ها نظیر وب کم ها و سازگار با فرمت های مختلف صوتی، تصویری و فرمت مروبط به عکس ها و گزینه های دیگر اشاره نمود. نسخه جدید با تغییرات متعددی رو به رو شده است که ارزش حداقل یک بار نصب را خواهد داشت.
Windows Live Mail : هنوز هم ایمیل های مایکروسافت هواداران زیادی دارد. با این نرم افزار به راحتی می توان با ایمیل ها کار کرد و به ارسال و دریافت پست الکترونیکی پرداخت. امکان اضافه کردن همزمان چندین اکانت و کار برروی آن ها، قابلیت ارسال همزمان چندین تصویر به ایمیل، مدیریت ارتباطات و ساده ترین شدن کار با نرم افزار از جمله خصوصیاتی هستند که در این نسخه وجود دارند.

 

این چهار نرم افزار معروفترین ابزارهایی بودند که در نسخه جدید Windows Live Essentials قرار گرفته اند. اما چندین نرم افزار ناشناخته هم در این بسته جای دارند که معرفی آنها خالی از لطف نیست:

 

Writer : نرم افزاری برای انتشار مطالب تحت وب

Family Safety :  ابزاری برای کنترل فرزندان توسط والدین

Windows Live Mesh : نرم افزاری برای یکپارچه سازی اطلاعات

Messenger Companion : ابزاری برای ارسال کامنت های مختلف برای دوستان به صورت آنلاین

Bing Bar : جست و جوی آسان تر با جست و جوگر بینگ شرکت مایکروسافت با استفاده از این ابزار

Outlook Connector Pack : نرم افزاری جانبی و هماهنگ با Outlook برای ارتباطات آنلاین

Microsoft Silverlight : پلاگین معروفی که رقیب جدی Adobe Flash شده و قرار است فایل های چند رسانه ای آنلاین را بهتر نمایش دهد.

 

قابلیت های کلیدی نسخه جدید Windows Live Essentials : - پیام رسان قدرتمند - ارتباط آسان و راحت با ایمیل ها - مدیریت حرفه ای تصاویر - ساخت اسلایدشو و کلیپ های ویدئویی - انتشار ساده تر مطالب در وب - کنترل فرزندان توسط والدین - یکپارچه سازی اطلاعات - جست وجوی ساده تر با بینگ - وجود پلاگین Silverlight برای نمایش بهتر فایل های چند رسانه ای آنلاین

 

دانلود با حجم 214 مگابایت

 

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید.

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.

 



WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

winrar دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا RarLab WinRAR v5.00 Final

 

 

source دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا RarLab WinRAR v5.00 Final توضیحات نصب: ابتدا حتما آنتی ویروس و اینترنت خود را غیرفعال نمایید. پس از آن فایل فشرده را اکسترکت نموده و بعد از اتمام نصب، فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب نرم افزار جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی نرم افزار را توسط فایروال خود بلاک کرده تا از غیرفعال شدن کرک نرم افزار در هنگام اتصال به اینترنت جلوگیری شود.

 

password دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا RarLab WinRAR v5.00 Final رمز فایل: www.downloadha.com

download دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا RarLab WinRAR v5.00 Final نسخه ۳۲بیتی – 2.28 مگابایت | لینک کمکی

download دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا RarLab WinRAR v5.00 Final نسخه ۶۴بیتی – 1.78 مگابایت | لینک کمکی



همه نرم افزار های لازم برای یک رایانه ای قدرتمند با دانلود یک بسته نرم افزاری به ارمغان بیاورید. نسخه ی جدید معروف ترین نرم بسته نرم افزاری در زمینه رایت و کپی لوح های فشرده منتشر گردید. فکر نمی کنم کسی پیدا شود که با رایانه سروکار داشته باشد، دیسکی را رایت یا کپی نموده باشد اما نام نرم افزار بسیار معروف Nero را به گوش خود نشینده باشد یا یا آن کار نکرده باشد. بسته نرم افزاری که بسیار معروف، بسیار کاربردی ، بسیار کامل می باشد . هرچه که یک کاربر از یک نرم افزار کپی بخواهد در این بسته می تواند پیدا کند. البته این بسته خود شامل بسیاری نرم افزار دیگر هم می باشد. برای این که خصوصیات بسته نرم افزار کمپانی Nero را که نسخه ی جدید آن به تازگی منتشر شده است بیان نمود باید این جور توصیف کرد که ساخت، کپی به هر شکل مختلف ، خارج کردن فایل از لوح فشرده، پشتیبان گیری، به اشتراک گذاری، اجرای فایل های مالتی مدیا و … همه و همه در یک بسته جای گرفته اند.استفاده بسیار آسان از تمامی بخش های نرم افزار ، محیط کاربری بسیار زیبا و کاربر پسند Nero باعث گردیده تا انتخاب کاربران Nero باشد.  نرم افزار هایی که در این بسته جای گرفته اند بسیار متعدد می باشند. به طوری که با اطمینان می توان بیان نمود که هریک از این ابزارها به تنهایی یک نرم افزار مجزا را تشکیل می دهند.

امروز نسخه جدید این مجموعه نرم افزاری با قابلیت پشتیبانی ویندوز ۸ با نام Nero 12 Multimedia Suite Platinium عرضه شد. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه نرم افزاری بی نظیر را از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Nero 12 Multimedia Suite Platinium v12.0.03500 محبوب ترین نرم افزار رایت دیسک ها با نام Nero 12 Multimedia Suite Platinium v12.0.03500

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Nero Multimedia Suite Platinum 12.0.03500 :

- وجود بیش از از ۱۵ عنوان نرم افزار در این بسته نرم افزاری - سازگاری با انواع استانداردها در لوح های فشرده - امکان رایت به صورت های مختلف به مانند نسخه های قبل - نمایش فیلم ها و تصاویر و موزیک ها با بالاترین کیفیت ممکن - سازگار با فرمت های مختلف در زمینه های گوناگون - امکان ویرایش تصاویر ، موزیک ها و فیلم ها - امکان ضبط صدا - قابلیت قراردادن قفل برروی لوح های فشرده به منظور جلوگیری از کپی رایت غیرقانونی - امکان تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها - قابلیت سازگاری با جدیدترین تکنولوژی ها - افزایش سرعت هم در نصب و هم در اجرا نسبت به نسخه های قبل - امکان رایت انواع دی وی دی فیلم به همراه منوهای دو بعدی و سه بعدی - مدیریت راحت تصاویر - مدیریت راحت موزیک ها و فیلم ها - ساخت ایمیج از دیسک ها - به اشتراک گذاری فایل ها و آپلود آن ها در سایت هایی مانند Youtube - قابلیت شخصی کردن دیسک ها - سرعت سنج برای دیسک گردان ها - ساخت درایو مجازی - ارتباط با انواع موبایل ها و دستگاه های همراه پخش صوت و تصویر - تبدیل فرمت های صوتی و تصویری به یکدیگر - سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۸ - و …

 

password محبوب ترین نرم افزار رایت دیسک ها با نام Nero 12 Multimedia Suite Platinium v12.0.03500 رمز فایل: www.downloadha.com

download محبوب ترین نرم افزار رایت دیسک ها با نام Nero 12 Multimedia Suite Platinium v12.0.03500 لینک دانلود – 323.01 مگابایت | لینک کمکی

 



نکته: گوگل کروم دارای ۳ نسخه beta و dev و stable می باشد. نسخه بتا نسخه آزمایشی بوده و نسخه dev نیز مربوط به نسخه توسعه دهندگان می باشد و ایده آل ترین انتخاب برای کاربران نیز نسخه stable یعنی نسخه نهایی و پایدار می باشد. دانلودها همیشه نسخه Stable را منتشر خواهد کرد.

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google Chrome مرورگر سریع و سبک کروم Google Chrome 29.0.1547.57 Stable

 

 

 

 

password مرورگر سریع و سبک کروم Google Chrome 29.0.1547.57 Stableرمز فایل: www.downloadha.com

download مرورگر سریع و سبک کروم Google Chrome 29.0.1547.57 Stable لینک دانلود – 34 مگابایت لینک کمکی

 



Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

 

password نسخه جدید مروگر سریع فایرفاکس Firefox 24.0رمز فایل: www.downloadha.com

download نسخه جدید مروگر سریع فایرفاکس Firefox 24.0 لینک دانلود – 21.7 مگابایت لینک کمکی

 

Mozilla FireFox New نسخه جدید مروگر سریع فایرفاکس Firefox 24.0

 

 

 

 



نرم افزار فوق العاده معروف Babylon که در زمینه ترجمه کلمات و متون ید طولایی دارد را همه می شناسیم. پشتیبانی بیش از ۷۵ زبان زنده دنیا و تبدیل و ترجمه آن به زبان های دیگر باعث می شود همه نیازهای کاربران در مورد ترجمه زبان ها بر طرف شود . برای ترجمه متن های کامل و بازگشایی سایت ها ۳۱ زبان مورد پشتیبانی هستند . این نسخه که همانند نسل های قبلی بیش از ۱۷ زبان زنده دنیا را به صورت پیش فرض پشتیبانی می کند قادر است تا علاوه بر تلفظ کلمات به زبان های مختلف متون را هم ترجمه کند. ترجمه متن یکی از مواردی است که کاربران به آن توجه بسیار ویژه ای دارند، هرچند ترجمه متن با Babylon تنها با داشتن یک ارتباط اینترنتی فراهم می شود اما بازهم عملکرد نرم افزار تحسین برانگیز است.قابلیت بسیار مهم و کلیدی که در این نسخه اضافه شده است، امکان ترجمه وب سایت ها به صورت آنلاین است، بدین صورت که کاربران می توانند با استفاده از این قابلیت آدرس وب سایت مورد نظر را داده و منتظر بمانند تا با توجه به زبانی که انتخاب کرده اند ، صفحه وب سایت مورد نظر را ترجمه شده تحویل بگیرند. قابلیت جالب دیگر هم امکان تبدیل واحد های مختلف به یکدیگر هستند که می تواند استفاده زیادی برای کاربران داشته باشد.

 

Babylon نسخه جدید دیکشنری قدرتمند و محبوب Babylon v10.0.1 r18

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Babylon v10.0.1 r18 : - قابلیت ترجمه متن با امکان پشتیبانی از ۳۱ زبان زنده دنیا - بهره برداری و پشتیبانی از ۷۵ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین پارسی - قابلیت تبدیل واحد های مختلف - امکان تلفظ کلمات با قابلیت پشتیبانی از زبان های مختلف - تغییر محیط کاربری نرم افزار و البته جذاب تر شدن آن - امکان ترجمه سایت تنها با چند کلیک ساده (جدید) - امکان نمایش ترجمه ها همراه با توضیحات Wikipedia - قابلیتی به نام Globle ، موجود در محیط کار ویندوز که دسترسی به نرم افزار را سریعتر می کند - به روز رسانی های نرم افزار - امکان تغییر پوسته های نرم افزار - توانایی Auto Completion - قابلیت ترجمه متون Document ها با قابلیت پشتیبانی از فرمت های TXT ، PDF و Word - قابلیت اضافه شدن منو برای تلفظ و ترجمه در MS Office - پشتیبانی کامل از زبان های عربی و زبان پارسی - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷ - و …

 

- توجه : برای نصب می بایست به اینترنت وصل باشید .

 

password نسخه جدید دیکشنری قدرتمند و محبوب Babylon v10.0.1 r18 پسورد فایل: www.downloadha.com

download نسخه جدید دیکشنری قدرتمند و محبوب Babylon v10.0.1 r18 لینک دانلود – 1.28 مگابایت | لینک کمکی



Microsoft Office 2013 بسته نرم افزاری فوق العاده ای که همیشه باعث سربلندی سازندگان بوده و از نسخه ۹۷ تا نسخه ۲۰۱۰ توانسته کاربران بیشتری را به خود اختصاص دهد. شاید یکی از دلایلش یکتایی آفیس بوده اما واقعیت امر این است که مجموعه Microsoft Office همیشه ویژه و کامل بوده تا جایی که تقریبا نمی توان همتایی برای آن در نظر گرفت یا حتی نام برد. نسخه های مختلف مجموعه آفیس از گذشته ارتقا پیدا کردند تا پس از ارائه آفیس ۲۰۰۷ به یکباره تغییرات چشمگیری در آفیس مشاهده شد و آفیس ۲۰۱۰ آن را کامل تر کرد و حالا تقریبا پس از سه سال مایکروسافت با سروصدای فراوان نسخه ۱۵ از آفیس را منتشر کرد تا بازهم نشان دهد Office بهترین انتخاب برای همه کاربران است. آفیس ۲۰۱۳ که به تازگی منتشر گردیده ظاهری تقریبا شبیه به نسخه های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ دارد با این تفاوت که گزینه های جدیدی به آن اضافه شده که بی انصافی اگر نگوییم برای اولین بار چنین امکاناتی را یک شرکتی نرم افزاری ارائه داده ؛ امکاناتی بسیار فراوان کاربران را احاطه کرده اند.

|نسخه نهایی ۳۲بیتی و ۶۴بیتی به همراه جدیدترین کرک به تاریخ ۲۹ بهمن|

|به همراه آموزش نصب قدم به قدم در قالب یک فایل PDF اختصاصی دانلودها|

 

office 2013 final cover دانلود نسخه نهایی آفیس 2013   Microsoft Office Professional Plus 2013

 

 

مهم ترین نکته برای آفیس ۲۰۱۳ هماهنگی ویژه با نسل بعدی ویندوز یعنی ویندوز ۸ است که هم از لحاظ بصری و هم از دیگر بخش ها سازگاری ویژه ای با این سیستم عامل دارد. قابلیت استفاده از این مجموعه در دیگر سیستم عامل ها نظیر iOS و Android که به صورت همزمان کاربر می تواند سند ها را مورد ویرایش و بازبینی قرار دهد از جمله مهم ترین ویژگی هایی هستند که در این نسخه به چشم می خورند. مایکروسافت علاوه بر سیستم های قدیمی حالا برای تبلت ها هم گزینه های مختلفی را در نظر گرفته و قابلیت های لمسی بیشتری را به آفیس اضافه کرده تا بیش از گذشته بتواند بازار را در اختیار بگیرد. Office 2013 از لحاظ جلوه های بصری بسیار جذاب تر شده و دسترسی به گزینه ها را بسیار ساده تر کرده ؛ این ساده شدن دسترسی ها حتی در تبلت و به طور کلی سیستم های مبتنی بر صفحات لمسی هم به وضوح به چشم می خورد. البته از نکات شاید منفی این نسخه بتوان به نصب آفیس تنها برروی ویندوزهای ۷ ، ۸ و نسخه های مخصوص تبلت ها اشاره نمود. اضافه شدن قابلیت قرار دادن ویدئوها به صورت آنلاین برروی اسنادی که با این نسخه از آفیس آماده می شوند هم هیجان بیشتری را به کاربران در ارائه مطالب به شکل های مختلف القا می کند. نمایش و قابلیت ویرایش اسناد PDF هم از نکات بسیار مهم و ویژه است که حالا دیگر لازم نیست کاربران از نرم افزارهای جانبی استفاده کنند ؛ به راحتی می توان اسناد PDF را ویرایش و مشاهده نمود و از تمامی امکانات آفیس برای ویرایش اسناد هم بهره برد ، دو حالتWeb Layout و Read Mode هم گزینه های جدیدی هستند که به این نسخه اضافه شده اند. گزینه اول که برای انتشار مستقیم برروی سرویس های آنلاین است و دومین گزینه هم که برای مطالعه کتب الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد و کاربر می تواند با سیستم های مختلف کتاب خواندن به روش الکترونیکی را تجربه کند ؛ یعنی بخشی از کتاب را برروی لپ تاپ و بخش دیگری را در محل کار با استفاده از تبلت بخواند بدون این که صفحات خوانده شده دائما در تداخل باشند. یکی از مهم ترین و ویژه ترین قابلیت ها را می توان به SkyDrive مربوط ساخت. این قابلیت به کاربر این اجازه را می دهد تا در یک سرویس آنلاین اسناد خود را ذخیره و بازبینی آن را در نسخه ای دیگر ، در سیستمی دیگر و حتی در مکانی دیگر بازنویسی کند. برای مثال سند Word توسط کاربر برروی لپ تاپ شخصی آماده می شود ؛ در حین آماده سازی کاربر مجبور است از سند خارج شود ، در نسخه ۲۰۱۳ این قابلیت گنجانده تا با ذخیره کردن سند مورد نظر برروی SkyDrive آن را برروی تبلت خود در جای دیگری گشوده و به راحتی بازنویسی کند بدون این که نیاز باشد حتی از سند نسخه ای کپی تهیه نماید. در این مجموعه تقریبا همان نرم افزارهای نسخ قبلی به چشم می خورند. یعنی Word ، Excel ، PowerPoint و دیگر نرم افزارها پای ثابت نسخه ۲۰۱۳ هم هستند ولی ویژگی های جدیدی که به آن ها اضافه شده محبوبیت آن ها را بیشتر از پیش خواهد کرد. مایکروسافت نسخه های مختلفی از آفیس ۲۰۱۳ را منتشر خواهد کرد که هریک بسته به نیاز کاربران قابل استفاده خواهند بود. نسخه های خانگی ، اداری ، تجاری و تبلت ها از جمله این موارد خواهند بود. این موارد را می توان تنها مقدمه ای کوتاه از قابلیت های کم نظیر Microsoft Office 2013 دانست. مجموعه ای که مطمئنا با ارائه اش بازهم می تواند درآمد هنگفتی را برای مایکروسافت به همراه آورد. برای کاربرانی که از نسخه های جدید ویندوز استفاده می کنند پیشنهاد ما دانلود و نصب مجموعه آفیس ۲۰۱۳ است.

منبع توضیحات: آسان دانلود

 

source دانلود نسخه نهایی آفیس 2013   Microsoft Office Professional Plus 2013 توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت نمودن فایل فشرده، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما حتما غیرفعال باشد. حال به نصب نرم افزار بپردازید. پس از نصب، به فولدر Patch مراجعه نموده و فایل فشرده Activation.zip را از حالت فشرده خارج کنید. سپس توضیحات فعال سازی نرم افزار را از طریق فایل پی دی اف که در لینک زیر مخصوص کاربران محترم وبسایت دانلودها آماده گردیده است انجام داده و از این نرم افزار بی نظیر نهایت استفاده را ببرید. روش فعال سازی و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند.

download دانلود نسخه نهایی آفیس 2013   Microsoft Office Professional Plus 2013 - دانلود آموزش فعال سازی مجموعه نرم افزار Office 2013

 

download دانلود نسخه نهایی آفیس 2013   Microsoft Office Professional Plus 2013 دانلود نسخه ۳۲ بیتی:    Embedupload    Direct Link

download دانلود نسخه نهایی آفیس 2013   Microsoft Office Professional Plus 2013 دانلود نسخه ۶۴ بیتی:    Embedupload    Direct Link

 

download دانلود نسخه نهایی آفیس 2013   Microsoft Office Professional Plus 2013 دانلود فایل Activation به صورت جداگانه:   Embedupload    Direct Link



Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.17.9 Final

 

تغییرات اعمال شده در این نسخه :

- Resolved problems with downloading videos from several sites

- Fixed bugs

 

آموزش فعال سازی نرم افزار Internet Download Manager:

1) ابتدا دقت داشته باشید که حتما آنتی ویروس شما غیرفعال باشد تا از پاک شدن فایل فعال سازی نرم افزار جلوگیری شوید.

۲) حال فایل دانلود شده خود را از حالت فشرده خارج کنید.

۳) با استفاده از CTRL + ALT + DELETE به قسمت Task Manager و سپس بخش Processes رفته و فایل اجرایی IDMan.exe را پیدا کنید. روی آن راست کلیک کرده و گزینه End Process را انتخاب نمایید. (در صورت نبود این فایل اجرایی در لیست Processes به مرحله ۴ بروید)

۴) حال فایل اکسترکت شده در مرحله ۲ را باز کرده و فایل اجرایی موجود را نصب نمایید.

۵) پس از اتمام نصب، فایل Patch را به صورت Run As Administrator اجرا کنید و نرم افزار خود را پچ نمایید. حال به اجرای نرم افزار بپردازید.

توجه: در صورت دریافت اررور Could not found، محل نصب نرم افزار را به صورت دستی وارد نمایید. هنگامی که از شما درخواست جستجو برای فایل اجرایی نرم افزار شد، آن را تایید کنید و فایل اجرایی نرم افزار را که واقع در یکی از دو فولدر Program FilesInternet Download Manager یا Program Files(x86)Internet Download Manager می باشد انتخاب نمایید و اجازه دهید نرم افزار پچ شود.

 

password آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.17.9 Final رمز فایل: www.downloadha.com

download آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.17.9 Final لینک دانلود – 5.64 مگابایت | لینک کمکی

 



Norton Internet security آنتی ویروسی قدرتمند و فوق حرفه ای برای ایجاد امنیتی کامل و پایدار برروی کامپیوتر شما می باشد . نورتن بسیار سبک ، قدرتمند و پرسرعت می باشد . این آنتی ویروس توسط تیم Symantec  اولین بار در سال ۲۰۰۱ منتشر گردید و به دلیل ویژگی های منحصر به فردش بسیار سریع رشدکرد و توانست جایگاهی بالا در بین نرم افزارهای امنیتی پیدا کند . مهم ترین تفاوت Norton و دیگر آنتی ویروس ها  وجود دیوار آتش بسیار قدرتمندی است که در نرم افزار Internet Security‌ قابل مشاهده و استفاده است و به طبع امنیت را در محیط مجازی اینترنت پایدار تر به کاربران ارائه می دهد. بهینه سازی سیستم و نهایت کارآیی در آن با استفاده از قابلیتی به نام PC TuneUp فراهم شده تا کاربر بتواند علاوه بر دارا بودن یک بسته امنیتی نسبتا سنگین ، سیستم کارآمد را داشته باشد ، البته این دلیل بر کاهش کارآیی سیستم در استفاده از این بسته  نیست بلکه سرعت اجرا و همچنین عدم کاهش کارآیی سیستم در این نرم افزار مشهود است .

 

Norton Internet Security 2013 20.3.1.22 امنیت شما در اینترنت با Norton Internet Security 2013 20.3.1.22

 

 

امکانات نرم افزار Norton Internet Security 2013  : - محافظت کامل سیستم در مقابل نفوذ عوامل مخرب. - امکان آنالیز و اسکن دقیق هارد برای یافتن بد افزارها. - پاکسازی خودکار عوامل مخرب در صورت مشاهده آنها. - جلوگیری از نفوذ ویروسهایی که از اینترنت قصد ورود به سیستم را دارند. - امکان ویروس کشی حافظه های خارجی مانند فلش مموری. - امکان آپدیت نرم افزار جهت معرفی بد افزارهای جدید به آن. - داشتن تمامی ابزارهای امنیتی جهت محافظت کامل و دقیق از سیستم. - استفاده ی بهینه از رم و پردازنده سیستم جهت داشتن سرعت مناسب رایانه. - ذخیره و رمزنگاری ایمن پسوردهای عبوری و دیگر اطلاعات محرمانه کاربر. - اجرای ویندوز در صورت آلوده شدن سیستم به بدافزارهای غیر فعال کننده بوت. - داشتن دیواره آتش بسیار قوی جهت جلوگیری از نفوذ هکرها و تروجانها به داخل سیستم. - امکان قرنطینه نمودن فایلهای مشکوک.

 

password امنیت شما در اینترنت با Norton Internet Security 2013 20.3.1.22 پسورد فایل: www.downloadha.com

download امنیت شما در اینترنت با Norton Internet Security 2013 20.3.1.22 لینک دانلود – 151.18 مگابایت | لینک کمکی



avast! Internet Security نرم افزار امنیتی کامل است و راه حلی برای جلوگیری از انواع تهدیدات کامپیوتری. توسط این نرم افزار میتوانید از سرقت اطلاعات شخصی ، رسوخ به حریم خصوصی ، کلاهبرداری های ایمیل، ویروس ها، نرم افزارهای جاسوسی و متوقف و… جلوگیری کنید. یک راه حل جامع که شامل تمام ویژگی های آنتی ویروس و اینترنت سکیوریتی به همراه فایروال قدرتمند می باشد. بخش های اصلی نرم افزار شامل antivirus, anti-spyware, antispam, و firewallمی باشد که برای برقراری امنیت کامل بسیار حائز اهمیت هستند. قابلیتی به نام avast! SafeZone نیز برای خرید های اینترنت و بانکداری الکترونیک تعبیه شده اند که به کاربر کمک میکند با ایجاد ناحیه امنیت به انجام امور بانکداری و خرید اینترنتی بپردازد. بخش فایروال و آنتی اسپم نیز با ایجاد لایه های امنیت از رسوخ هکرها و دسترسی های غیرمجاز جلوگیری به عمل می آورند. قابلیت Sandbox نیز برای اجرا نرم افزارها و فایل های مشکوک به صورت امن و تست امنیتی انها می باشد. Hybrid cloud technology نیز برای بررسی زنده سیستم و جلوگیری از اجرای هر نوع ویروس می باشد که به این ترتیب امکان اجرای فایل های مخرب بسیار کاهش می یابد.

 

avast internet security امنیت قدرتمند در اینترنت avast! Internet Security 8.0.1489.300 Final

 

 

 

 

** توجه : باتوجه به دشواری کرک کردن آنتی ویروس ها ، دانلودها مسئولیتی در قبال کرک شدن و استفاده غیرقانونی از آنها نخواهد داشت. با این حال ابزار کرک کردن نرم افزار شامل Trial Reset و Patch به همراه فایل متنی توضیحات درون فایل دانلودی قرار دارد.

 

password امنیت قدرتمند در اینترنت avast! Internet Security 8.0.1489.300 Finalرمز فایل: www.downloadha.com

download امنیت قدرتمند در اینترنت avast! Internet Security 8.0.1489.300 Final لینک دانلود – 142 مگابایت لینک کمکی



ESET NOD32 6 Trial - همگی ما شرکت نرم افزاری ESET را می شناسیم ، کمپانی بزرگ امنیتی ای که سازنده یکی از قوی ترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا یعنی NOD32 می باشد. نرم افزاری که تا کنون کاربران بسیاری را برای خود جلب کرده است و از امکانات متعددی برای حفاظت از سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این شرکت نرم افزاری به تازگی محصول جدید و قدرتمند خود را تحت عنوان ESET Smart Security برای کاربران ارائه نموده است. این نرم افزار یک ابزار کامل امنیتی برای سیستم های کامپیوتری می باشد و در آن کاربران از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشند. این نرم افزار از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که این بخش ها عبارتند از قسمت AntiVirus که در این قسمت کاربران از ابزارهای یک برنامه ضد ویروس کامل برخوردار می باشند ، قسمت AntiSpam که در این بخش کاربران قادر به کنترل نامه های الکترونیکی خود به منظور مبارزه با هرزنامه های می باشند ، بخش AntiSpyware که به منظور مبارزه حرفه ای با نرم افزارهای جاسوسی برای کاربران طراحی شده است و آخرین قسمت نیز یک FireWall ( دیوار آتش ) قدرتمند می باشد که به منظور ایجاد یک سد در مقابل حملات هکرها طراحی شده است. همان طور که مشاهده نمودید در این محصول قدرتمند ، کمپانی Eset فکر همه چیز را کرده و ابزاری کاربردی را تولید نموده است. نسخه جدید این نرم افزار را می توانید هم اکنون از دانلود ها دریافت نمایید .

|Nod32 Smart Security Packages Trial Version|

 

ESET NOD32 6 نسخه نهایی آنتی ویروس محبوب ESET NOD32 6 Trial

 

 

برخی از ویژگی های جدید ESET NOD32 6 Trial :

- استفاده کم از پردازنده و افزایش قابل توجه سرعت بالا آمدن آنتی ویروس - قابلیت جدید شناسایی ویروس های رسانه های اجتماعی همچون Facebook, Twitter و … - کاهش قابل توجه اشغال سازی حافظه و پردازنده سیستم به نحوی که بر روی قدیمیترین سیستم ها نیز قابل نصب می باشد - قابلیت مسدود سازی سایت های بالای ۱۸ سال - قابلیت جدید اسکن کامپیوتر توسط شرکت Eset به صورت همزمان - بهبود قابلیت شناسایی اسپم در ایمیل ها - کنترل تمامی فایل های رسانه ای در اینترنت قبل از دانلود و یا پخش جهت اطمینان از عدم وجود فایل های مخرب - دارای فایروال هوشند جهت کنترل کامل ترافیک های ارسالی و دریافتی و جلوگیری از هرگونه نفوذ ناخواسته - دارای سیستم Gamer Mode جهت رفتن به خواب آنتی ویروس هنگام اجرای بازی ها - و…

 

download نسخه نهایی آنتی ویروس محبوب ESET NOD32 6 Trial برای دانلود نسخه های آزمایشی بر روی اینجا کلیک نمایید.

 



Avira Antivirus Premium 2013 نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند با امکانات فوق العاده بالاست که علاوه برای توانایی حذف ویروس ها میتواند امنیتی نسبی شما را در اینترنت نیز حفظ نماید. این نرم افزار آنتی ویروس ویژه دارای امکانات حذف ویروس ها ، جاسوس افزارها و تروجان ها را دارا است و با موتور اسکنر قدرتمند خود میتواند ویروس ها را در لحظه شناسایی و حذف نماید. همچنین این نرم افزار با قابلیت مقابله با حملات فیشینگ و مقابله با جاسوس افزارها امنیت نسبی شما را در اینترنت نیز تامین خواهد کرد. همچنین این نرم افزار مجهز به آنتی روت کیت برای مقابله با تروجان های مخفی که اطلاعات شما را به سرقت می برند ، نیز می باشد. در کنار این قابلیت ها امکاناتی نظیر تعمیر سیستم بعد از حذف ویروس ها که شایدباعث به وجود آمدن اختلال در ویندوز شوند و همچنین شناسایی ویروس های ناشناخته و جدید از روی ماهیت عملکرد آنها از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد. Avira Antivirus Premium 2013 دارای بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر می باشد و آپدیت های روزانه و مرتب این آنتی ویروس باعث شده است که کاربران از استفاده آن خرسند باشند.

 

avira antivirus premium 2013 دانلود آنتی ویروس اویرا Avira Antivirus Premium 2013 13.0.0.3185

 

 

source دانلود آنتی ویروس اویرا Avira Antivirus Premium 2013 13.0.0.3185 توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت نمودن فایل فشرده، فولدری با نام Keys در اختیار شما در کنار فایل نصب نرم افزار قرار می گیرد که می توانید آموزش تصویری نصب نرم افزار و همچنین کلیدهای مورد نیاز برای فعال سازی نرم افزار را داشته باشید.

 

password دانلود آنتی ویروس اویرا Avira Antivirus Premium 2013 13.0.0.3185 رمز فایل: www.downloadha.com

download دانلود آنتی ویروس اویرا Avira Antivirus Premium 2013 13.0.0.3185 لینک دانلود – 124.13 مگابایت لینک کمکی



Microsoft Security Essentials نرم افزار جانبی محصول شرکت مایکروسافت جهت حفظ و تامین امنیت ویندوز در مقابل جاسوس افزارها می باشد. این نرم افزار رایگان امنیتی مایکروسافت با فعالیت در پشت صحنه ویندوز در کنار دیگر آنتی ویروس های موجود میتواند امنیت بیشتری را برای کاربر ایجاد کند و مایکروسافت توصیه نموده است که این نرم افزار را نصب نمایید. انواع ویروس ها و جاسوس افزارها توسط نرم افزار شناسایی می شوند و باتوجه به آپدیت های منظمی که توسط مایکروسافت برای ان ارائه می شود و همچنین آپدیت شدن خودکار نرم افزار از لحاظ بروز بودن بانک اطلاعاتی از جدیدترین خطرات و جاسوس افزارها بسیار مطمئن می باشد. همچنین نرم افزار دارای موتور اسکن قدرتمند به صورت کامل یا دستی می باشد که میتواند در پاکسازی سیستم های آلوده نیز ثمر بخش باشد. موتور این آنتی ویروس در این نسخه بهبود یافته است و سرعت آن افزایش یافته است . از قابلیت های این برنامه ی محافظتی می توان به رابط کاربری ساده ، قدرت بالا در تشخیص انواع برنامه های مخرب ، حفاظت پیشرفته به طور خودکار و … اشاره کرد که در ادامه مطلب می توانید نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی آن را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Microsoft Security Essentials امنیت بهتر با آنتی ویروس مایکروسافت Microsoft Security Essentials 4.3.216.0

 

 

 

 

 

 

password امنیت بهتر با آنتی ویروس مایکروسافت Microsoft Security Essentials 4.3.216.0رمز فایل: www.downloadha.com

download امنیت بهتر با آنتی ویروس مایکروسافت Microsoft Security Essentials 4.3.216.0 لینک دانلود – 24 مگابایت لینک کمکی



کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود.

 

Yahoo Messenger نسخه جدید و نهایی یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final

 

password نسخه جدید و نهایی یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Finalپسورد فایل: www.downloadha.com

download نسخه جدید و نهایی یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final لینک دانلود – 17.4 مگابایت | لینک کمکی



PDFMate PDF Converter Free نرم افزاری عالی و در این حال رایگان برای تبدیل فایل pdf به دیگر فایل های سندی مانند فایل های متنی ، عکس و EPUB و حتی تبدیل pdf به pdf با تغییراتی درون فایل اصلی می باشد. این نرم افزار رایگان ضمن قابلیت تبدیل فرمت ، در هنگام خروجی گرفتن تنظیمات ویژه ای را قائل شده است. برای مثال میتوانید سایز و اندازه فایل پی دی اف را از نظر حجمی و از نظر ابعاد مشخص کنید. همچنین میتوانید فایل pdf را به فرمت EPUB که فرمتی محبوب برای مطالعه فایل های پی دی اف درون گوشی های موبایل و تبلت می باشد ، تبدیل کنید. قابلیت تبدیل فایل پی دی اف به متن نیز میسر است که البته از زبان فارسی پشتیبانی نمی نماید.در هنگام تبدیل فرمت کیفیت عکس ها و دیگر اشیاء به کار رفته درون فایل اصلی حفظ خواهند شد. قابلیت قرار دادن پسورد بررروی فایل pdf نیز از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد. قابلیت تبدیل همزمان چندین فایل به فرمت های مختلف نیز امکان پذیر خواهد بود.

 

PDFMate PDF Converter Free تبدیل فرمت pdf به دیگر فرمت ها PDFMate PDF Converter 1.60

password تبدیل فرمت pdf به دیگر فرمت ها PDFMate PDF Converter 1.60رمز فایل: www.downloadha.com

download تبدیل فرمت pdf به دیگر فرمت ها PDFMate PDF Converter 1.60 لینک دانلود – 25.3 مگابایت لینک کمکی

 

 

 



نرم افزار نصب اتوماتیک درایورها

DriverPack Solution 12.3

 

 

درایور چیست؟

درایور نرم افزاری است که به عنوان رابط بین سخت افزار و سیستم عامل قرار گرفته و امکان کارکرد قطعات به بهترین شکل را فراهم میکند. معمولا به همراه هر سخت افزاری، یک CD حاوی درایور آن نیز ارائه میشود که کاربر باید بعد از نصب ویندوز، آن را نصب کند تا سخت افزار در بهترین حالت کار کند.

 

اگر چه ویندوز بسیاری از سخت افزار ها را به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به درایور نصب میکند، ولی برای اینکه هر قطعه ای بتواند بالاترین میزان کارایی را داشته باشد بهتر است تا با درایور مخصوص خود نصب شود. و چه بهتر که همیشه از جدیدترین نسخه درایور ها استفاده شود تا سیستم حداکثر کارایی را داشته باشد.

 

اما پیدا کردن تمام درایورهای جدید شاید برای برخی کاربران مشکل باشد. به همین دلیل در این مطلب، نرم افزار نصب اتوماتیک درایورها را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار که Driver Pack Solution نام دارد، تمام سخت افزارهای کامپیوتر یا لپتاپ شما را به صورت اتوماتیک شناسایی و نصب میکند.

 

اگر مشخصات دقیق سخت افزار کامپیوتر یا لپتاپ خود را نمیدانید، و یا میخواهید جدیدترین درایورها را به صورت یکجا داشته باشید، این نرم افزار را به شما توصیه میکنیم. نسخه جدید نرم افزار Driver Pack Solution که از ویندوزهای XP , 7 , 8 پشتیبانی میکند را میتوانید به صورت رایگان از سرزمین دانلود دریافت کنید.

 

 

با استفاده از نرم افزار DriverPack Solution ، تمام سخت افزارهای شما فقط با یک کلیک و به صورت اتوماتیک شناسایی و نصب میشوند. حتی اگر شما قبلا قطعه ای را با درایور خودش نصب کرده باشید، این نرم افزار درایور آن را آپدیت میکند تا در بهترین وضعیت کارکرد قرار بگیرد.

 

این نرم افزار شامل درایور تمام قطعات سخت افزاری برای کامپیوتر های معمولی (دسکتاپ) ، و همچنین برای لپ تاپ است. و بدون نیاز به اینترنت میتواند آنها را نصب کند.

 

سخت افزارهایی که این نرم افزار میتواند درایور آنها را نصب و یا آپدیت کند عبارتند از:

Audio - کارت صدا

Video - کارت گرافیک، کارت TV

Chipset - چیپ های برد اصلی (مادربرد)

LAN - کارت شبکه

Card Reader - کارت حافظه خوان

WiFi - مودم و شبکه بی سیم

Modem - مودم معمولی و ADSL

USB 3.0 Host Controller - یو اس بی 3

CD, DVD, Bluray Drive - انواع دیسک درایو ها

Bluetooth & Other Wireless Devices - بلوتوث و سایر قطعات بی سیم

Game Controllers - دسته بازی (جوی استیک)

Printer & Scanner - پرینتر و اسکنر

Mouse & Keyboard - ماوس و کیبورد (فعال سازی امکانات اضافه)

Monitor - صفحه نمایش مانیتور (تنظیم در بهترین حالت سازگار با کارت گرافیک)

Webcam - وب کم و دوربین دیجیتال

 جدیدترین نسخه از نرم افزار نصب اتوماتیک درایورها، یعنی DriverPack Solution 12.3 را دانلود کنید:

دانلود با حجم3.86گیگابایت

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.



تاريخ : 11 / 5 / 1392برچسب:, | 16:48 | نویسنده : ali |
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد