تاريخ : 14 / 5 / 1392برچسب:کانون توسعه مهارت های کامپیوتری, | 15:46 | نویسنده : ali |



تاريخ : 14 / 5 / 1392برچسب:کانون برنامه نویسی موبایل, | 15:42 | نویسنده : ali |



تاريخ : 14 / 5 / 1392برچسب:کانون رباتیک, | 15:7 | نویسنده : ali |



تاريخ : 14 / 5 / 1392برچسب:کانون رسانه های دیجیتال, | 15:0 | نویسنده : ali |



تاريخ : 14 / 5 / 1392برچسب:کانون وبلاگ نویسی, | 14:57 | نویسنده : ali |



تاريخ : 14 / 5 / 1392برچسب:کانون بازی های رایانه ای, | 14:48 | نویسنده : ali |

Microsoft Security Essentials نام نرم افزاری است که قرار است به عنوان نرم افزار امنیتی شرکت قدرتمند مایکروسافت در اختیار کاربران قرار گیرد، این نرم افزار که به تازگی نسخه 4 آن ارائه شده است هرچند بسیار ساده و اولیه به نظر می رسد اما توانایی های قابل توجهی دارد، اول این که این نرم افزار امنیتی به صورت کاملا رایگان عرضه می شود و حجم آن هم بسیار پائین تر از نرم افزارهای مشابه نیز می باشد.

نسخه های مختلفی برای آن قرار داده شده است تا کاربران سیستم عامل های مختلف هریک بسته به نیاز خود از این ابزار امنیتی بهره مند شوند. Microsoft Security Essentials قادر است تا با به روزرسانی های اتوماتیک و سریع آخرین ویروس ها، جاسوس افزارها و انواع فایل های مخرب را شناسایی و برای نابودی آن ها اقدام نماید. این ابزار همانطور که حجم پائینی دارد به تناسب باعث خواهد شد تا هیچ گونه کاهشی در کارآیی سیستم مشاهده نشود. بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها برای جست و جو و یافتن فایل های مخرب از جمله امکانات و خصوصیات این نرم افزار محسوب می شود. این نرم افزار محیط کاربری فوق العاده ساده ای هم دارد که کمک می کند تا هرکاربری بتواند به سادگی از تمامی قابلیت های محصول جدید غول نرم افزاری دنیا بهره ببرد.



تاريخ : 14 / 5 / 1392برچسب:امنیت را به سیستم خود بیاورید, | 13:34 | نویسنده : |

Stronghold package

:: به همراه خرید پستی ::

ماجرای این بازی جنگ‌هایی است که صلیبیان یا همان مسیحیان برای پس گرفتن زمین‌های خود از دست اقوام دیگر یعنی مسلمانان مبارزه می کنند. و شما در واقع در این بازی باید بعنوان یک مسیحی مسلمانان را شکست دهید. شخصیت‌های بازی: پادشاهی: این شخصیت ها همان صلاح الدین و خلیفه و پیگ و ولف و ریچاردو..میباشند که شخصیتهای شاهانه بازی اند. جنگی : این شخصیت ها : اساسین،  شمشیرزنان، گرزداران، کمانداران وسایر مبارزان… جنگجویان بازی محسوب میشوند. در سری های مختلف (ورژن های دیگر) بازی, مراحل و امکانات فراوان، جدید و مهیج دیگری نیز افزوده شده که جذابیت بازی را چند برابر میکند. یکی از مهمترین انها امکان استفاده از جادوهای مختلف در طی بازی ست. هم چنین سربازخانه‌هایی است که نیروی موزد نیاز شما را تامین میکنند. جنگ‌های صلیبی 1 : در این بازی که نسخه اول پکیج  STRONGHOLD  میباشد شما باید بعنوان پادشاه با کمک مردم خود از سرزمینتان حفاظت کنید و درصورت لزوم به جنگ با دشمنان خود بروید. جنگ‌های صلیبی2: نسخه دوم بازی جنگ های صلیبی که در سال 2005 منتشر گردید این بازی دستخوش تغییرات و اصلاحات فراوانی شد که بمراتب مثبت و بهتر از نسخه اول میباشند. در این نسخه شما شوالیه ای هستید وطن پرست و میخواهید مرزهای سرزمینتان را گسترش دهید. برای ایکار باید ابتدا منابع مورد نیازتان را جمع‌آوری و قلعه ای برای خود بسازید و به تدریج پس از قدرتمند شدن و افزایش نیرو میتوانید به سرزمینهای دیگران حمله کنید و آنها را فتح نمائید. جنگ‌های صلیبی3:در این نسخه مفهوم واقعی این بازی را درک خواهید کرد . با تجهیز نیرو آماده جنگی عظیم شوید. بازی Stronghold 3 از نظر گرافیکی بسیار بهتر از نسخه‌های قبل شده و بروزرسانی ابزار و سلاح‌های جنگی جذابیت آن را دو چندان کرده است.

 

تصاویری از محیط بازی :

Stronghold package

Stronghold package

Stronghold package

حداکثر سیستم مورد  نیاز

OS: Windows Vista/XP  SP3/7 Cpu: Intel Pentium Core 2 Duo 2.4 GHz or AMD Athlon X2 2.8GHz Ram: 2 GB Video Card: Shader Model 3.0 Graphics card with 256MB Of Memory -NVIDIA GeForce 7900GS, ATI Radeon 2000 Series Or Higher DirectX: DirectX  9٫0 Hard Drive: 4 GB

 

   

راهنمای فایل های فشرده :

توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یاWrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

 

1 Stronghold

دانلود

حجم

—————————–

2 Stronghold

دانلود

حجم

——————————–

3 Stronghold

:: بخش اول ::

دانلود

:: بخش دوم ::

دانلود

:: بخش سوم ::

دانلود

.: راهنمای استفاده از فایل های ISO و Bin :.

روش اول: توسط یک نرم افزار Image Write مانند Ashampoo Burning Studio 10 یا Alochol 120% فایل ISO یا Bin را روی DVD یا CD رایت کرده و سپس بازی را از روی آن اجرا کنید.

روش دوم: توسط نرم افزار Ultra Iso فایل هایی که پسوند ISO و Bin دارند، می توانید بدون Write کردن روی DVD یا CD استفاده کنید. روش کار این نرم افزار چنین است که فایل را از حالت ISO و Bin خارج می کند، یا به عبارتی فایل ها را Extract می کند.

روش سوم: به کمک نرم افزار Zip 7 می توانید فایل های ISO را بدون نیاز به Write کردن به آسانی Extract کرده و استفاده کنید.

روش چهارم: با نرم افزار Winrar نیز می توانید با انجام تنظیماتی ساده از فایل های ISO نیز استفاده کنید. برای اینکار کافی است نرم افزار Winrar را اجرا، و به مسیر زیر مراجعه کرده و تیک گزینه ISO را فعال کنید تا امکان Extract فایل های ISO توسط Winrar فراهم شود .قابل ذکر است که این روش فقط برای فایل های ISO کاربرد دارد.

Options > Settings > Integration

برنامه های ذکر شده را از لینک های زیر می توانید دریافت کنید:

Ashampoo Burning Studio 10

UltraISO Premium.v9

Alochol 120%

Winrar 64 Bit

Winrar 32Bit

7Zip



تاريخ : 12 / 5 / 1392برچسب:پکیج بازی‌ استراتژیکی و پر طرفدار جنگ‌های صلیبی 1,2,3, | 15:7 | نویسنده : ali |

استیو جابز سال ۲۰۱۰ با معرفی رایانه لوحه ای iPad به سال ها تفکر درباره نوآوری در این عرصه پایان داد.

در حقیقت جابز به شروع دوره جدیدی در عرصه سخت افزار رایانه ای کمک کرد.

اگرچه چند سالی بود که تبلت های شخصی عرضه شده بود، اما iPad اولین دستگاهی بود که توانست از این قابلیت در بازار مصرف بخوبی بهره ببرد.

موفقیت اپل برای شرکت های دیگر و همچنین برای علاقه مندان فناوری که به دنبال جایگزینی برای پیشنهاد اپل بودند، سودمند بود.

 

برای مشاهده ادامه مطلب روی گزبنه ی ادمه مطلب کلیک کنید



ادامه مطلب
تاريخ : 12 / 5 / 1392برچسب:مقاله ای کامل در مورد تبلت, | 14:51 | نویسنده : |

دانلود رایگان بازی فوق العاده زیبا و محبوب تیکن Tekken 5

.: اختصاصی ایرانیان دانلود :.

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی به همراه آموزش نصب :.

سری بازی های تکن یکی از محبوب ترین بازی های مبارزاتی و اکشن است که از دیرباز دربین گیمرها محبوبیت داشته است. با اینکه هر نسخه منتشر شده  از این بازی طرفداران زیادی داشت ولی با این حال با توجه به عدم نوآوری در نسخه های ارائه شده با مخالفان و منتقدان زیادی روبرو می شد. با این اوضاع پیش آمده کمپانی با سابقه Namco با تدبیرات و تفکرات جدید تصمیم به انتشار نسخه 5 از این بازی اکشن گرفت تا در این نسخه هم بازیکنان قبلی حضور داشته باشند و هم ایده های جدیدی را در آن پیاده کند، در همین راستا در Tekken 5 شاهد برخی تغییرات و ابتکارات جدید هستیم و به طور مثال بیش از 20 مبارز به صورت آزاد وجود دارد و شما می توانید یکی از مبارزان را برای شرکت در مسابقات انتخاب کنید، و علاوه بر آن بیش از 10 بازیکن مخفی در بازی وجود دارد که از قدرت بیشتری نسبت به بقیه برخوردارند ولی برای امکان انتخاب این مبارزان باید در تورنمنت ها مقام کسب کنید. یکی دیگر از ویژگی های جدید این نسخه افزوده شدن تکنیک و تاکتیک های جدید رزمی است که این بار به سرعت و قدرت حرکات مبارزان بیشتر پرداخته شده است و در مقابل باید گیمر سرعت عمل نشان داده و با استفاده سریع و به موقع از صفحه کلید یا دسته بازی فنون جدیدی را به نمایش بگذارد، همچنین مبارزان از تجهیزات جنگی متفاوتی برای شکست رقیبان خود استفاده می کنند. از مبارزان سرسخت این نسخه می توان Jack 5  با قدرت حیوانی و ویران کننده، Asuka Kazama رزمی کار کازاما، Ling Xiaoyu چینی با ضربات زیرکانه، Craig Marduk بکسور و مبارز قوی هیکل با ضربات قوی وسهمگین و Hwoarang ستاره تکواندوکار را نام برد که هریک ویژگی ها و حرکات منحصربفرد خود را دارند. امکان تغییر لباس رزمی کاران از دیگر ویژگی های مختص این نسخه می باشد. تیم ایرانیان دانلود افتخار این را دارد که این بازی زیبا را همان طور که مشاهده می کنید دربین سایت های ایرانی برای اولین بار به طور رایگان و اختصاصی برای شما عزیزان آماده دانلود کند.

تصاویری از محیط بازی :

Tekken 5 ScreenShot 1

Tekken 5 ScreenShot 2

Tekken 5 ScreenShot 3

Tekken 5 ScreenShot 4

Tekken 5 ScreenShot 5

Tekken 5 ScreenShot 6

.: توجه :.

در هنگام تست و اجرای بازی بدین موضوع پی بردیم,  برای اینکه بازی را بدون هنگ و سرعت کم و یا مکث های پی در پی دنبال کنید لذا قبل از دانلود حتما به مشخصات سخت افزاری ارائه شده توجه کنید تا با مشکل مواجه نشوید.

OS: Microsoft Windows XP /Microsoft Windows 7 Cpu: Pentium 4 Ram: 2 GB Video Cards: 1 GB DirectX: Microsoft DirectX 9 Hard Drive: 4.5 GB

روش تعمیر فایل فشرده:

اگر در هنگام Extract بازی از فایل فشرده rar با اخطار خراب بودن فایل فشرده مواجه شدید, بدانید که این اخطار مربوط به خراب بودن فایل فشرده ای که ما برایتان قرار داده ایم نیست زیرا این فایل چندین بار تست میگردد و سپس بر روی سرور سایت برای دانلود قرار میگیرد و دلیل آن توقف های موقتی است که شما در هنگام دانلود انجام داده اید می باشد. البته نیازی نیست که از این بابت نگران شوید زیرا تیم ایرانیان دانلود بازی را به گونه ای فشرده سازی کرده که امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. کافیست که در نرم افزار Winrar در تب Tools گزینه ی Repair archive را انتخاب کنید و سپس منتظر بمانید تا عملیات تعمیر فایل فشرده به اتمام برسد پس از آن یک فایل فشرده جدید در کنار فایل فشرده خراب ساخته می شود که می توانید بدون مشکل بازی را از آن خارج نمایید.

           دانلود بازی باحجم 3.88گیگابایت

password:ir-dl.com

 



تاريخ : 12 / 5 / 1392برچسب: بازی فوق العاده زیبا و محبوب تیکن Tekken 5, | 14:45 | نویسنده : ali |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد